Uw voordeel
Ik ben helaas niet gratis te krijgen. Niet omdat ik een geldwolf ben maar omdat ik steeds ten volle wil gaan voor u als klant. En ik wil dat graag doen in een professionele relatie. Uiteraard beslist u hoe uitgebreid of beperkt u een samenwerking ziet. Samen bespreken we de modaliteiten en die passen we aan wanneer u dat wilt. Ik ben daar heel soepel in.
Wat kan een samenwerking u zoal opleveren?
Duidelijke klantenfocus zorgt voor vrolijke winst
Even veel te kort door de bocht. U heeft vier soorten klanten: de omzetklanten, de winstklanten, de ‘van mijn erf’ klanten en de klanten met potentieel naar de toekomst toe.
Wanneer u een beroep doet om mijn ondersteuning kunnen we samen uitmaken welke klanten uw focus verdienen. Dat zorgt voor winst uit de gewilde klanten. Daar blijft u vrolijk van.
Eens die strategische lijn is uitgezet, is het ook handig dat een externe u er op gezette tijden aan herinnert wat die focus is. Dat maakt het onderscheid tussen ondernemen en ondergaan.
Minder eenzaam aan uw top
U werkt in team met uw personeel. Super.
Alleen kan u niet altijd alles bespreken met hen.
U wil uw keukengeheimen niet allemaal prijs geven.
Of uw ideeën zijn nog in ontwikkeling en u wil pas communiceren als u een duidelijke lijn bepaald heeft.
Daarbij komt dat sommige werknemers gewoon geen zin hebben in strategisch meedenken en samen beslissen. ‘Jij bent de baas’ zei een van mijn beste krachten ooit steevast. 

Dan kom ik van pas. In het belang van uw onderneming durf ik u soms zelfs tegenspreken om ervoor te zorgen dat u zeker bent van uw beslissing.
Wie zich enkel omringt met gedweeë jaknikkers heeft trouwens op den duur net als de keizer uit het sprookje geen kleren meer aan. Maar u blijft de ondernemer die beslist.
Dat is meer dan zelfsprekend.
Vooruitgang der dingen
Voor vele ondernemers zorg ik ervoor dat de zaken op vlak van hun marketing vooruit gaan. Zaken worden beslist en de uitrol ervan wordt door mij opgevolgd en aangevuurd indien nodig.
U hoeft nooit nog promotie te kopen die u aangeboden wordt
Als ondernemer krijgt u heel regelmatig aanbiedingen om promotie te maken. Dikwijls wordt het u hierbij best wel makkelijk gemaakt. U mailt uw logo door en u betaalt de factuur. De rest, daar wordt voor gezorgd.
Alleen is het maar zeer de vraag of u promoot wat u wil.
Onder winkeliers geldt de oude wetmatigheid ‘Wat je staan hebt, verkoop je’. Bij uitbereiding geldt dit ook voor uw promotie. Wat u communiceert, gaat u krijgen. Het is dus zaak ervoor te zorgen dat u communiceert in de richting van de verkopen waar u vrolijk van wordt als ondernemer.
In die zin gaat u beter zelf op zoek naar de media die u wil. Als u hiervoor een beroep doet op mij, heeft u een kader waarbinnen u alle vragen kan plaatsen met een budget.
Gemakkelijk. U moet er maar één keer mee over nadenken. 
Een communicatiejaarplan voor uw neus
Ik ben eigenlijk best wel blij dat ik geen drukker ben. Of de baas van een mailingbedrijf. Hierbij sta je namelijk steeds de achterste in de rij van de promotiestappen. Je moet steeds de deadlines van anderen halen.
Als u even de tijd neemt om op basis van de ervaring van voorgaande jaren en rekening houdend met de strategische beslissingen samen een communicatieplan te maken dan moeten er geen spurtjes getrokken worden.
U kan de verschillende gewenst doelgroepen, gestructureerd bewerken rekening houdend met uw eventuele seizoenspieken. U weet wanneer u welke actie moet voorbereiden.
Sommige van mijn klanten hangen dit overzicht gewoon voor hun neus in hun bureau.  
De maandelijkse opvolging van cijfers zonder gevaar voor uw relatie
Bezig zijn met de marketing van uw onderneming is niet enkel door de ogen van de gewilde klant kijken. Het gaat niet enkel om investeren in site of publicaties. Het gaat uiteindelijk uiteraard om de cijfers. Schrijft u op het eind van het jaar met rood of met zwart? En als het met zwart is, hoe zwart?
Welke cijfers volgt u op? Dat kunnen we samen bepalen en op maandbasis opvolgen en zo op een gefundeerde manier de marketing van uw bedrijf bijsturen.
Concreter? Ja natuurlijk u bent een ondernemer
  • Het plan van opstart mee bepaald voor een afdeling waar na 2 jaar 8 man in werkt. 40K meer omzet in jaar 1 en 100K in jaar 2.
  • Een tweede, derde en vierde winkel mee helpen opstarten met 0 euro overname voor bestaande klanten.
  • Eindelijk een website online
  • Van 0 rechtstreekse aanvragen buiten het persoonlijke netwerk naar 7 in een half jaar tijd.
  • Van 1 naar 3 mensen die zichzelf kunnen opbrengen.
  • Een serie klanten aangedragen vanuit mijn netwerk.
  • Promotie ideeën waar de dame in kwestie nog jaren mee voort kan naar haar eigen zeggen.
Graag tot uw dienst?
Als u graag eens een uur of wat langer samen zit. Graag en dat kost echt niets.
Gratis gesprek aub.

0499 22 18 11