Tip#5

Patissier Kristoffel Burez is wereldkampioen inhaken.

Hoe kunnen we jou helpen?

Je wil vooruitgang in je marketing?

Neem contact op en we werken een vrijblijvend voorstel op maat voor je uit.

Mis geen enkele inspirerende tool voor je klantgericht ondernemersschap.

✔ 4 keer per jaar
✔ 100% toepasbaar

Vul je mailadres in:

* dit hebben we nodig

Ken jij het marketingfenomeen ‘de inhaker’?

Je moet het ongetwijfeld al gezien hebben en er blij gemutst van geworden zijn.
Een inhaker is een product, een dienst of een communicatie waarmee je inspeelt op een actueel feit of event. 
Je probeert zo mee te surfen op de media-aandacht die er al is. Dikwijls krijg je zo gratis extra publiciteit in een positieve setting omdat mensen je inhaker gaan delen via sociale media of hem cadeau doen. 

De Rode Duivels zijn een mogelijkheid. Ok!? Misschien worden we daar niet altijd zo opgewekt van.
De Olympische Spelen zijn ook een optie maar die zijn er, zoals je weet, maar om de vier jaar.
Ik hou veel meer van de creatievere invullingen. 
Een mooi voorbeeld: De streek van Oudenaarde heeft zijn eigenste wereldkampioen inhaken: een paarse eclair op de sterfdag van Prince, een taart in de vorm van een kassei tussen de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix en de rosse boule de Berlin voor de warmste weekactie van Studio Brussel: de Linde Merckboule. 
Bakker Kristoffel Burez ontgoochelde me recent wel een klein beetje toe hij zei iets te veel werk te hebben gehad om blauw, witte, rode macrons te verkopen naar aanleiding van de Franse presidentsverkiezingen.

Ik help je graag om inhakers te bedenken en ze in te plannen in je communicatie-jaarplan.


Een vraag?



Voor Strategie en Marketing

Voor Leadership en Communicatie

Nieuwsbrief


Ja, ik ontvang graag de GRATIS tips & tools
(max. 4/jaar)
* dit hebben we nodig