Inspiratieboost voor je Marketingacties

     

    Marketingacties, promotie en nieuwsbrieven vragen steeds weer om nieuwe ideeën.
    Nadat je x jaren in je onderneming of organisatie actief bent, kan het zijn dat je even geen inspiratie meer hebt voor je marketingcommunicatie. Dan is het goed om eens een extrene kracht aan te trekken. Die brengt een frisse blik binnen en ervaring uit tig andere bedrijven en sectoren.

    Een freelance marketeer brengt nieuwe ideeën binnen

    • Wil je nieuwe inspiratie voor je marketingacties?
    • Ben je op zoek naar nieuwe product-marktcombinaties?
    • Durf je ook eens out of je standaard box promotie maken?

    Dan is onze formule Boost je Marketinginspiratie en -ideeën zeker iets voor jouw bedrijf of organisatie.
     

    Wat houdt de formule Boost je Marketinginspiratie en Marketingideeën in?

    1. We houden eerste een Zoomgesprek waarin je je noden kadert. Wij wegen af of we jullie iets te bieden hebben
    2. We spreken af op je bedrijf of organistie. 
    3. Jij geeft aan waar je marketinginspiratie, kennis en ervaring kan gebruiken. 
    4. Wij vragen honderduit, lopen rond in je bedrijf/winkel/site/kanalen, testen hier en daar iets uit, kijken naar de concurrentie, naar het buitenland, ... 
    5. We zorgen voor een grote zak met ideeën en distilleren daar een aantal concepten en quick-wins uit. 
    6. We presenteren de marketinginspiratie-lijst.

     

    Bel gerust even, ons eerst half uur is altijd zonder factuur

    En indien je dat wenst, zorgen wij nadien ook voor de realisatie van de door jou gekozen marketingacties. Inspiratie verzekerd als je even contact opneemt op 0499/22 18 11 of herman@breinenbranie.be. Doen!

     

    Een brainstorm laten faciliteren zorgt voor het gewenste resultaat

    Indien je dat wenst kunnen we binnen je bedrijf ook een geleide brainstorm faciliteren die resulteert in tientallen ideeën en een aantal concrete 'now', 'wow' en 'how' projecten. Now als in 'goed idee, kunnen we nu uitvoeren'. Wow als in 'dat is echt een doorbraak idee waar we nu voorrang aan moeten geven'. En How als in 'daar zit wel wat in maar moet nog verder uitgedacht worden'. Ik weet als creatieve mensen dat het best is om een brainstorm te laten faciliteren door een externe die een basis aan hoffelijkheidsregels kan laten respecteren. Doe je het zonder, dan bestaat er altijd een risico dat er wonden geslaan worden tussen collega's omdat de emoties rond ideeën soms durven oplopen.

    Brainstorm Facilitator, Marketingcoach, Freelance Marketing Manager, Ondernemerscoach, Starterscoach, Gent

    Hoe kunnen we jou helpen?

    Wil je inspiratie voor je marketing?

    Neem dan even vrijbblijvend contact op met Herman op 0499/22 18 11.

    Ons eerste half uur is toch zeker zonder factuur. En zo kan je voelen of het klikt.

    Gewoon doen. Je hebt niets te verliezen.

    Een vraag?



    Voor Strategie en Marketing

    Voor Leadership en Communicatie

    Nieuwsbrief


    Ja, ik ontvang graag de GRATIS tips & tools
    (max. 4/jaar)
    * dit hebben we nodig