Uitrol Marketingplan

Een marketingplan is goed, een uitgevoerd marketingplan nog beter.
Herman helpt je graag bij de uitrol.
 
Stap 1 Doelen
Jij geeft de strategische marketingdoelen aan. Je geeft dé target doelgroepen aan en je geeft aan hoe je het al of niet succesvol zijn van de marketingacties gaat meten.
Heb je hier nog niet echt een loepzuiver idee van, dan sparren we  daar samen over.
 
Stap 2 Analyse
Ik bekijk je marketingkanalen, je waarde propositie en ‘customer journey’ door de ogen van de potentiële klant en het algemeen verwachte koopgemak. En ik zoek samen met jou of iemand van je mensen wat je hebt aan materiaal om te communiceren en waaruit je ‘marketingmuseum’ bestaat (wat heeft ooit al gewerkt, wat heeft niet gewerkt en waarom dat zo was ).
 
Stap 3 Deadlines
Jij geeft aan wat je gerealiseerd wil zien tegen wanneer.
 
Stap 4 Extra input (facultatief)
Als je daarvoor open staat vul ik de to do’s aan met een serie bijkomende ideeën op basis van mijn ervaring en creativiteit.
 
Stap 5 Prioriteiten en budget
We bepalen de prioriteiten en de orde van grootte van het out of the pocket budget.
 
Stap 6 – Opzet en uitrol
Ik ga aan de slag met de uitrol van de acties met jouw mensen aangevuld met interne mensen of met serviceverleners uit mijn netwerk. Aangezien ik alle acties en hun stand van zaken bijhoud in Freedcamp kan je ten allen tijde volgen wat er gebeurt.
 
Stap 7 – Maandelijkse check
Op maandbasis zitten we enkele uren samen, skypen of bellen we om de resultaten van de acties te bespreken, bij te sturen en nieuwe zaken uit te rollen.


Hoe kunnen we jou helpen?

Je wil vooruitgang in je marketing?

Neem contact op en we werken een vrijblijvend voorstel op maat voor je uit.

Een vraag?



Voor Strategie en Marketing

Voor Leadership en Communicatie

Nieuwsbrief


Ja, ik ontvang graag de GRATIS tips & tools
(max. 4/jaar)
* dit hebben we nodig