Van Strategie naar Marketingplan

Als je strategische doelstellingen scherp staan, dan begint het echte werk. Nu bepaal je hoe je die doelstellingen gaat realiseren met een doordacht marketingplan.

We beginnen hierbij met het scherpstellen van je producten/diensten. Waarom je het doet? Welke behoeften vul je in bij je klanten. We beperken je markt tot de ideale klantengroepen. En we zeggen vooral op wie je niet gaan inzetten.

Vervolgens doorgronden we het aankoopproces van de potentiële klanten en dat van de herhaalaankopen. De unieke klantwaardenset waarop je gaat inzetten, wordt ook gekozen. Op die manier kan je je merk uitpuren tot de essentie.

Nu ben je klaar om de markt te gaan bespelen. Daarvoor maken we een plan van aanpak op met korte termijn acties en een gestructureerd jaarplan. We houden hierbij rekening met wat je al hebt aan kanalen en gegevens van klanten en andere materialen.

Hoe kunnen we jou helpen?

WIl je vooruitgang in je marketing?

Neem contact op en we werken een vrijblijvend voorstel op maat voor je uit.

Een vraag?



Voor Strategie en Marketing

Voor Leadership en Communicatie

Nieuwsbrief


Ja, ik ontvang graag de GRATIS tips & tools
(max. 4/jaar)
* dit hebben we nodig